10 November 2011

GUD BYE FORM 3 :'(



11.11.11, tarikh yang unik ni la adalah hari yang paling meyedihkan :'( Last day at school in 2011. Terasa sebak di dada bila tengok muka kawan kawan yang aku sayang. Maybe tahun depan kita dah tak sama sekolah, dah tak sama kelas, dah tak rehat same sama. Semua dah pilih kos masing masing. Dah pilih sekolah mana yang terbaik untuk diri korang. Tak pe, aku faham. Kawan biar seribu, musuh jangan satu :)
Kerjaya tu lagi penting daripada sahabat. Sahabat tak bawa kita ke mana pon. Just bagi support je dekat kita. Walau jauh mana pon kita berada, harap hubungan kita tak kan terputus. Korang tetap kawan aku. REMEMBER THAT!

 Chop! Eh, Erna and Azie. Kita dapat hamper tadi kan, tu semua hasil usaha kita. Tu menandakan yang kita satu kumpulan yang sangat bekerjasama. Agak agaknya bila la boleh satu kumpulan dengan korang lagi kan kan? Serious, aku happy sangat dapat jumpa korang, dapat kenal korang and dapat kawan dengan korang. Selama kita berkawan banyak sangat kenangan pahit dan manis kite bersama. Ok, aku tak akan lupa kan semua tu!

 And one story, waktu nak balik tadi aku duduk duduk la dekat pondok dengan Miera. Then, dia nangis nangis. Sebab apa? Sebab dia tak nak kehilangan SENIOR SENIOR yang dia sayang. Tengok pula muka SENIOR SPM, Ya Allah sumpah sedih. And dalam ramai ramai SENIOR tu aku dapat jumpa sorang je iaitu kak Nadia Nabila. Tengok air mata die yang bergelinangan. Serious, aku pon nangis sekali. Yeah, aku memang sensitive. Ok, walaupun kitorang baru je kenal. Tapi rasa macam da lama sangat. Sampai kan nak cakap dengan dia pon tak boleh. Sebab? Sedih sangat :'( Tahun depan tak dapat jumpa dia dah. Dia dah habis sekolah. Dia pon tak duduk sini lagi. Dia nak pindah dekat labuan.

 For kak Nadia, good luck for SPM. Adik sentiasa doa kan kejayaan akak. Buat yang terbaik ye :) I LOVE YOU   



I MISS THE MOMENT  


I LOVE YOU SISTER