31 December 2011

HYE 2012 , BYE 2011 :')


Assalamualaikum :) Hari nie stock cerita pasal 2012 je kan . FB , twitter , blog semua benda yang sama . Okay , esok da masuk 1/1/2012 . Ya Allah , cepatnya masa berlalu . Banyak sangat kenangan sepanjang tahun nie . Yeah , banyak sangat . Yang manis ingat sampai bila bila , yang pahit buang jauh jauh . And aku nak sangat masuk VOKASIONAL ! Harap dapat , AMIN :)

Tiga MUSYTARI . Yeah , aku akan menangis setiap kali dengar perkataan nie . Even , 11 bulan je kita kenal . Semuanya manis manis kan ? Paling aku akan rindu korang panggil aku dengan macam macam gelaran . TAIKO BESAR ! Yang nie paling aku rindu nak dengar . Sampai mesej mesej pon korang selit kan jugak gelaran tu . TESHI , AZIE , NAZA korang yang bagi gelaran nie dekat aku kan . Okay , aku akan ingat sampai bila bila . GONDOROWO ! Bak kata AFIRA maksudnya HANTU . Tak tau pulak aku . Gelaran nie aku akan ingat sampai bila bila . Sebab dia sorang je yang gelarkan aku macam tu . AFIRA , bila aku tau kau dah ada dekat BRUNEI . Aku teros nangis . Walaupun kita tak rapat . Tapi kau selalu ada dekat sisi aku . Saat aku gaduh dengan kawan kawan aku . Kau selalu ada teman aku . Ya Allah AFIRA , aku pasti rindu nak pinjam jam G-SHOCK PUTIH kau tu . Hik hik .

BOB ! Yang nie pon aku suka jugak . Hanya MUZAMMEL dengan AMIRUL je yang gelar kan aku macam nie . Semata mata nak pinjam jam aku MUZAMMEL sanggup gelar kan aku macam tu . Okay , aku nie sempoi . Tak de sikit pon rasa marah . TAIKO katakan . Haha . BOBBY ! Yang nie sweet . AFZAL je yang panggil aku macam nie . Tahun depan mesti tak dapat dengar dia panggil aku macam nie dah . Aku rindu dengan semua gelaran yang korang bagi dekat aku . Rindu sangat okay !

VAN SARDIN ! Haha . Actually , tak sardin mana pon . Disebabkan van tu merah and di sumbat sumbatkan dengan kanak kanak RIBENA tu yang jadi SARDIN tu . * Yeah , termasuk aku . Okay , aku rindu saat PHOTOSHOOT bersama MIEERA , NATASHA , SUHADA , KHAIRUN , HIDAYAH and FATIHAH dekat BUS STOP SEKOLAH . * Dekat BUS STOP pon boleh -.- Okay , budak van tu tersangat la HAPPENING . Tak macam van yang aku naik dua tahun lepas -_-

Dapat kenal dengan budak 5 SASTERA 5 . Okay , nie lawak . Rindu saat saat kena kan dorang minggu terakhir sekolah . Yeah , kitorang memang jahat . Dapat kenal pulak dengan ASIP , AMLI , PIJOL , MIKOK , AJIEB , AYAM and EJAL sangat seronok . Tahun pertama kitorang rasa ada SENIOR and tahun pertama jugak kitorang buli SENIOR kitorang . Padan muka 5 SASTERA 5 ! Sorry guys , just it's funny . And kalau korang nak tahu ada sorang budak nangis sebab tahun depan korang da tak de . * Yang penting bukan aku erk -.-

NADIA NABILA , FATIN AINA , NUR ZAFIERAH . Senior yang paling aku sayang . First time aku dapat kasih sayang dari orang bergelar SENIOR . Well , aku nie manja sikit . Bila dorang da tak da tahun depan muka siapa lagi yang aku nak usyar setiap kali dorang lalu tepi kelas aku . Yeah , muka siapa lagi ? Aku rindu saat saat aku menangis dengan KAK NADIA last day sekolah . Okay , aku nie sangat sensitive . 11 bulan dapat kenal dengan SENIOR tiga orang nie sangat seronok . Tak tipu okay . Happy sangat . 

See see , banyak lagi sebenarnya . Nie yang paling aku ingat sampai ke hari nie . Banyak weh banyak sangat kenangan sepanjang tahun nie . Aku happy weh . Happy sangat . Aku pasti akan merindui TAHUN 2011 . Yeah , aku pasti ! And azam baru aku untuk TAHUN 2012 , nak JADI ANAK YANG SOLEHAH . CUKUP SOLAT LIMA WAKTU . NAK JADI YANG LEBIH BAIK DARIPADA TAHUN NIE . AMIN ! Semoga menjadi kenyataan . Doakan aku ye kawan kawan yang ku sayangi :)