6 December 2011

NADMIA MIEERASAB ♥



SELASA - 6 DISEMBER 2011 

Awww , thank you so much BABY . Sudi luang kan masa bersama . Sehari suntuk . Best sangat sangat . Nadia Nabila , Nurul Amieera and Ammelia Yasmin . Rindu nak tengok hang pa bertiga gelak HIKHIKHIK lagi . Okay , first time kot . Holiday dengan korang !


Best ye naik motor dengan saya ? Hik hok . Rempit kay rempit . Dengan BINI GANGSTER . Phewwiitttt ! Haha . Kalau nak naik motor dengan saya lagi datang la Kampung Sri Aman . Kang saya bawak awak rempit satu kampung lagi yok . Huhu . Takut tak takut tak naik motor dengan orang pro macam saya ? Macam nak nangis saya tengok awak naik motor dengan saya . HAHAHAHA :D * Belakang tu belakang tu . Budak da freedom . Baru pertama kali naik motor so die , excited sikit . HAHAHAHA :D


Ewahhh Ewahhh , sweet tak kitorang ? Hik hok . Rindu sama ini BINI GANGSTER ♥ Hope die dapat result terbaik dalam SPM . Gudluck , babeyh ! Adik sentiasa doa kan yang terbaik untuk akak . One more , please jangan pergi SABAH tu . Nanti kite nak meet lagi susah . Akak da jauh . Kang rindu nak dengar akak nyanyi ENJIT ENJIT SEMUT dekat adik . Rindu nak skype pagi pagi buta dengan akak . Dengan tak mandi sampai terkentot kentot , terbersin bersin . Rindu nak dengar akak gelak HIKHIKHIK macam alien . Sweet gitu . Awwww , rindu nye semua tu :* ( Menangis teresak esak )


I MISS LAUGHING WITH YOU ♥  Aww , baby baby . You , so cute ! Jealously . Thanks sebab sudi ajak saya lepak dekat rumah awak bersama gadis gadis ayu gitu . And , rambutan . Mak saya yang habis kan . Actually , mak saya memang minat giler rambutan . So , die bantai habis semua . Saya ? Sempat makan satu je :( Hik hok . Sedap !