17 December 2011

NUR AQILAH ♥ :'(





Who is ? Okay , die bestfriend aku ever ever and ever . Besok die nak bertolak pi SARAWAK dahhh :'( Flight die bertolak pukul 8.00 pagi . Seriously , sedih giler giler . Mau tak nye tige tahun weyh . Tige tahun , aku kawan dengan die . Pahit manis kitorang bersama . Even , sekejap pon dapat kenal dengan die aku happy sangat sangat . Sumpah , tak tipu . Gaduh tu perkara biasa la . Semua pernah bergaduh kan ? Aku pon pernah gaduh dengan die . Tapi sekejap je . Aku tau aku tak boleh pisah dengan die lama lama . Sebab die selalu happy kan aku dengan die punye perangai yang giler giler tu . Ya Allah , lime tahun die stay dekat SARAWAK . Lime tahun weyh ! Aku kenal dengan die pon tak sampai lime tahun . Semua kenangan dengan die selama tige tahun nie aku akan simpan dalam hati aku . Tak kan sekali pun aku lupa kan . Tak kan pernah ! First kenal dengan die , memang aku ingat die sombong . But , bile aku da rapat dengan die . Jadi bestfriend lagi tu . Aku rasa bertuah sangat dapat kenal dengan die . Qila qila kau ingat tak janji janji team ' MINQIERA NAFIESA ' ? Kita janji akan kawan hingga ke akhir hayat even berpisah jauh mana pon and kita nak satu kolej sama sama . Pergi mana mana mesti sama sama . Ya Allah qila , aku ingat semua tu qila . Then , kau mesti tak lupe kan time aku , kau dengan farah gelak gelak dekat depan kelas . Time tu waktu ustazah asyikin . Form 2 . Best sangat time tu qila . Sampai hari nie aku tak lupe . Lagi , kau ingat tak time kite berdua je datang . * I mean member kita kau dengan aku je . Farah dengan fienaz tak datang . Kau buli aku kan qila . Hee . Sweet sangat time tu . Then , boboy dengan atan main sepak sepak kasut kau . Kesian kau qila . Aku pulak kene buli dengan kau . Good joob , girl :( Ya Allah , qila aku rindu semua tu . This year walaupun kelas kite da lain , kau tetap rehat sama sama dengan kitorang . Okay , time form 2 semua budak perempuan akan rehat sama sama dekat dataran warisan . Tak de yang rehat sendiri sendiri kan ? Kau ingat tak ? Da macam family kite nie qila . Lagi , time raya . Ingat tak ? Maybe tu first and last aku merempit dengan kau . Sumpah , aku rindu semua tu qila :( And last day aku keluar dengan kau . Hari khamis bersamaan 15 DISEMBER . Tu la kali terakhir qila aku keluar dengan kau . Tipu aku cakap aku tak sedih time salam dengan kau peluk kau . Aku sedih qila :( Lagi lagi tengok kau da nangis time tu . Ya Allah qila , TUHAN je yang tau betapa sedih nye aku dapat pelukan kau buat kali terakhir . Tapi aku tahan sebab aku tak nak nangis depan kau :'( QILA , AKU HARAP KAU HAPPY DUDUK DEKAT SANA . AND LEPAS LIMA TAHUN KAU DEKAT SANA AKU HARAP AKU DAPAT JUMPE KAU LAGI . KITA LEPAK SAMA SAMA LAGI OKAY ? I GONNA MISS YOU AMOI ♥ :'(