5 February 2012

BOWLING + SEMINAR


Assalamualaikum :) Dah lama rasanya tak berlawak jenaka dekat blog kesayangan aku nie . Cehwah . Ayat nak romantik je kan -_- Busy sangat sekarang . Maklum lah orang dah banyak kursus . Haha . Okay , nie nak cerita 2 dalam 1 . Sebab dah lama sangat aku tinggalkan blog aku nie kan . So , aku malas nak cerita panjang panjang . Kira sambung sambung je la cerita aku nie . Tak faham ? Sudah , buat buat faham je lah .

Cuti raya cina baru baru nie kan ? Ayah aku belanja main bowling . Batak tak aku ? Peduli hapeeee ! Bukan senang nak keluar one family pergi mall tau . Cumanye , ibu sorang je yang tak pergi . Kalau tak mesti lagi best best . Tapi tak pe lahh . Memang best pon . And juara nya siapa ? Mestilah AYAH :) Ayah juara segala juara . Semua nya ayah boleh buat . 


Nak tau aku dapat bape ? Nak tau aku dapat bape tak ? * Paksaan . First game adalah dalam 57 . Gelak lah apa lagi . HAHAHAHA :D Then , second game , dapat 98 sama dengan abang aku . Clap sikit . Ada kemajuan . Ha , siapa yang nak belajar main bowling tu sila datang rumah aku isi borang eh . Nanti aku ajar korang macam mana main bowling masuk longkang . Okay ? Ceh , gurau je . Nak belajar dengan ayah aku lah . Strike sampai 5 6 kali . Dengan spare lagi . Aku ? Satu strike je deyy . Gelak la lagi -_-

Then , TAMAT ! Haha :D Nak cerita lain la pulak deyy . Kata 2 dalam 1 . Okay 29 hari bulan hari tu aku pergi uji bakat . Dapat pulak . Ceh , acah je . Uji bakat la sangat . Wa pergi ceramah motivasi la deyy . Dengan USTAZAH SITI NOR BAHYAH . Kau ada ? Menangis wa , deyy . Kalau korang pergi pon , komfem 100 % korang nangis jugak . Aku tak tipu la deyy . Swear !


Mula mula nak pergi sana tu adalah dalam paksaan jugak . Malas malas sikit . Bila dah sampai sana , best pulak kan . Jumpa mamat hensem pulak . Okay , abaikan . Nie baru kali kedua aku pergi kursus motiivasi . Tapi tetap dengan degil aku yang sentiasa nak menang . Tetap dengan malas aku . Bilanya nak berubah nie . Okay , belum masanya . BERUBAH KERANA ALLAH , BUKAN KERANA TERPAKSA OR MANUSIA . Sekian , terima kasih :)