3 May 2012

4 DELTA ♥


Assalamualaikum :) Alhamdullilah , aku sehat hari ni . Korang macam mana ? Harap , sehat waalfiat . Erm , yang demam ke sakit lain ke cepat cepatlah sembuh ye . Semalam hujan sehari suntuk . Ramai yang demam . Kesian mereka .


Okay , hari ni nak cerita pasal My New Classmate . Tadi kan gambar dah keluar semua berebut nak ambik . Macam budak budak je . LOL :D Sejujurnya , aku happy sangat sangat dengan korang weh . Even , baru empat bulan kita kenal . Hope persahabatan kita kekal sampai ke akhir hayat . Amin :)

Aku harap next year still satu kelas dengan korang lagi . Hopefully . Hari hari aku sentiasa gembira adanya korang dekat sisi aku . Sebab tu aku suka pergi sekolah . Kih kih :D Dapat kenal and kawan dengan korang cukup sempurna hidup aku . But , kawan lama still dalam ingatan . TAK KAN PERNAH LUPA . NEVER !


Yeah , inilah orang orang baru yang dah menceriakan hari hari aku . Comel dan hensem kan mereka ? Kawan kawan aku semua comel comel , hensem hensem belaka . Aku dah lama tahu :D Aku dah mula sayang dorang semenjak hari pertama sekolah lagi . And masa tu aku harap dorang akan selalu menghiburkan hati aku . Now , dah terbukti dorang sangat menghiburkan .

Lagi setahun je then aku akan masuk alam universiti . Pasti akan rindu saat saat belajar dengan dorang dalam satu kelas , makan dengan dorang dekat kantin , gelak ketawa dengan mereka . Oh , nooo . Jangan cepat sangat masa berlalu ye . Pleaasseeee ! I LOVE THEM SO MUCH