22 May 2012

BYE EXAM :P



Assalamualaikum :) Today is Tuesday . I and My Friends Freedom . Yeah yeah! Akhirnya habis jugak exam . Yuhuuuuuuu! Last paper tadi nikmat gila aku tidor sampai mimpi mimpi lagi . Otak dok pikir CUTI CUTI CUTI dah je . Nasib baik paper last tadi cepat jawab . Kalau tak tidor keluar air basi baru nak menjawab :D

Ekonomi Asas tadi erm blah blah blah . Malas dah nak pikir . Tunggu markah je :D Nak kata senang tu erm . Nak kata susah tu erm . Erm boleh lah . I HATE EXAM . #reality :D Rasanya dah boleh baling nota nota kecil yang dalam poket tu dah . HAHA :D Lagi dua bulan salin balik ye . Baru habis exam Mid-Year je pun -.- SPM belum lagi bro .

Exam dah habis kira aku dah tak boleh nak happy happy duduk sebelah Qamarul and Ewanie lagi lah . Erm , so bad :/ It's okay . Still satu class right ? Tapi rasanya time exam je baru nak bertegor sapa dengan dorang . Kalau tak , kau hal kau aku hal aku . Kerek gila . HAHAHA :D

Okay , cuti nanti macam dah penuh jadual nak pergi sana sini . Yang kawan tu ajak pergi mandi , yang kawan tu pulak ajak pergi dating . HAHA :D Macam aku ni anak Dato Datin je senang senang nak keluar :D Duit mana ma . Kalaulah ada bank sendiri :O

Tapi kan kan kan aku nak kerjaaaaaaaaaaa! Zatie dah tolong aku carikan kerja . Serious aku teringin nak hidup berdikari . Ayah pun dah bagi restu . Ibu je macam tak bagi . Erm , tak pelah nanti cuba lagi mintak restu ibu . Harap harap boleh . Boleh ye ibu ? Boleh lah :D


See , betapa happynya aku dah Freedom :D DI SEBALIK SENYUMAN ITU ADA KEDUKAAN . To Mastura Mansor : Good Luck to MSSS SELANGOR . Jaga kesihatan tu . Happy happy jugak sudah terpilih tapi jangan suka sangat . Tangan akak tu . Erm , sama tarikh kan dengan hari akak pergi tu . It's okay . Asal pandai jaga diri . Okaylah tu . Harap akak berjaya . Chaiyok Keding :P