2 May 2012

HAI MAY :)


Assalamualaikum . Korang sehat ? Aku Alhamdullilah sehat . Teramat busy sekarang . Faham faham je lah budak sekolah . Homework berlambak . May oh May . Sekejap je kan masa berlalu . Hari ni dah masuk 2 May . Pantas sangat . April , good bye . I will miss you .

Birthday Party
8/5 : Birthday Fat a.k.a Kiah Choki Choki . Kalau boleh nak buat party macam last year . Tapi dia cakap ramai tak de pergi PLKN . Pordah . Tak pe tunggu kau nanti Fat . Tepung or telur akan sampai dekat muka kau . Wait and see :P
17/5 : Birthday adik kesayangan aku tu . Nak bagi apa ye dekat dia ? Dengar cerita ibu nak belikan dia PSP . Untunglah adik aku sorang tu . Jealous much dengan dia kalau ibu betul betul belikan dia PSP . Jawabnya tiap tiap hari dia main game je lah kan :D
30 / 5 : Ni lagi sorang . Si budak tinggi a.k.a Wan . Budak ni suka sembang . Birthday dia nanti ajak pergi Sunway tapi dia nak jalan dengan awek dia . Of course lah 24/7 dengan awek dia je kan ? Tak pe kau tetap kena dengan kitorang . Tunggu ye :D

Exam Exam
7/5 : Exam awokkkkkkk . Sungguh menakutkan . Penggal pertama punya result pun dah macam @$%#@#% . Hopefully , exam pertengahan tahun nanti tak macam penggal pertama . Format semua nak baru je . Memang susah lah nak ingat format . Tambah tambah lagi tiga mata pelajaran elektif tu .
Perh , ni yang tak sanggup ni . Kan best setahun sekali je exam . Aku suka belajar tapi tak suka exam . Faham kan ? Dari form 1 sampailah form 4 ni ha , Sejarah susah sangat nak masuk dekat kepala aku . Wahai Sejarah , tolonglah aku . Jangan lah bagi pening je kepala aku :P
Perdagangan , Ekonomi Asas . Jangan peningkan kepala kita jugak eh . Biarlah Sejarah sorang . Tolonglah , kesian dekat saya . Pleaseeee ! Saya bukan robot or computer boleh save semua subjek dalam kepala saya . Tapi insyaAllah saya boleh buat . Guys , wish me luck okay :)

Holiday
Okay , ni paling tak sabar . Lepas exam je terus holiday . Cantikkkk ! Plan baik punya cuti nanti . Aku nak meet kawan time sekolah rendah . Lama gila tak jumpa dorang . Serious , rindu gila gila gila . Ha , gila lah dengan dorang . Mesti semua lagi handsome and lagi lawa . Macam aku . Kui kui :D
Then , nak pergi Wet World . Dah lama tak mandi wok . Hopefully , dapat pergi . Dengan kawan kawan tu yang best tu . Bukan senang dapat keluar dengan kawan kawan . The best Buddies yang ajak . Maklumlah semua stock main duit kutu . Dapat duit , Horreeyy Horreeyyy lah . Haha :D