18 May 2012

HAPPY FRIDAY ♥


Assalamualaikum :) Korang sehat ? Lama tak update kan . Mesti korang rindu kan kan ? :P Bercakap jujur lebih baik . Hari ni tersangat penat + happy . Geram pun ada sikit . Yang penting photoshoot dekat dalam kelas tadi Awesome gila beb . I like it . The best moment in this year ♥


Hari ni sepatutnya nak buat video untuk hari guru . Sebab tulah adanya Photoshoot tadi . But ramai yang tak datang kan . And dorang semua macam malas and tak sporting langsung . So , snap sana sini je lah gambar kitorang . Budak lelaki berapa orang je yang datang and dorang semua tak nak kerjasama . Tak sportinglah korang :D


This is Teacher Shalini . Dia adalah kawan and dia adalah guru . I love her so much ♥ But , cikgu ni kadang kadang menyakitkan hati . Sungguh kadang kadang geram gila bila cakap dengan cikgu ni . Cikgu suka cari pasal oh . But kadang kadang dia The Best Mama . Selalu ada time aku senang time aku susah . Segala masalah aku kongsi bersam dengan dia . And semua pasal aku dia tau .


I love My Babuns so much . Kegilaan mereka , kegembiraan aku . Sejujurnya aku dah mula sayang dorang . And tak nak tinggalkan dorang walaupun dalam keadaan susah dan senang . Even baru lima bulan dengan dorang . Dorang sangat happening . This is My New Siblings .


This is Abu Bakar . My New Buddies . Dia putih gila nok . Macam Izwan . But Izwan tu keding sangat . Haha :D Ramai orang cakap dia comel . Okay , dia comel . Sekali korang tengok senyuman dia . Phewiitttt . Haha :D