25 May 2012

HOLIDAY


Assalamualaikum :) Hep hep , horey . Percaya tak cuti dah mula start ? Kui kui . Mesti semua tahu kan . Saja nak acah . Mana tau ada yang lupa . Last day enjoy with friends before holiday . Ermmm :/ Mesti sunyi tak boleh bergosip dengan budak I.N.S.A.F cuti sekolah ni . Dua minggu je Sabrina . Sabar itu kan separuh daripada iman . Terlebih cakap pulak . Okay okay .

Teacher's Day today . Erm , not bad . I am proud to see Indian dance perfomed by Ammelia and Amirah . Bukan senang nak tengok orang menari Indian dekat sekolah tu . Good joob girl :) Rolling In The Deep by Farah and Eyka , awesome gila . Terpegun , terpaku , ternganga tengok part Farah tarik tu :O Cayalah Far :D

Geng geng Alep pun not bad . But , bunyi guitar dorang lebih kuat daripada Si Azhar tu nyanyi . Memang tak berapa jelaslah Azhar tu nyanyi kan . Same with Adie geng . Aku tabik habis dekat Tajul . Dia main drum superb gila . Macam orang profesional weh! HAHA :D Erm , yang lain lain tu . Boleh lah .


Last Day with Ustazah Hamidah :( Since Form 1 till now dia ajar kitorang . Best okay . Best sangat . Dia bagi ucapan pendek tadi pun dah rasa macam nak nangis . Rileks Sabrina rileks . Butir butir jernih dah bertakung je dekat mata tu . Nasib baik boleh tahan . Apa muka Tomboi nangis nangis kan . Haha . Touch gila okay :(

Balik sekolah je , lepak lepak kejap . Siap siap pergi airport . Buat apa ? Korang rasa ? Aku nak pergi menyendiri dekat England . Korang tau sebab apa ? Sebab aku tengah frust tak dapat ikut Mak Cik aku pergi umrah :( Haha . Tu motifnya aku pergi airport . Adoi , korang ni :D

Rasa rasanya sampai sini saja kot . Aku tak sabar nak pergi Sunway sabtu ni . Yeppppiii! Siapa siapa yang rasa rindu aku tu . Datanglah sana . ( perasan kejap ) Oh friends , I will miss you . Geng I.N.S.A.F jangan lupa calling calling aku ye kalau dah settle problem . Choyy , menyempat lagi . HAHA :D Bye guys :*