9 May 2012

MEET SENIOR :)


Assalamualaikum :) Saya Alhamdullilah sehat . Korang korang ? Sehat tak ? Alah , pergilah makan ubat dah tau sakit tu . Lah , nak kena suap kan ke ? Meh la sini . Haha :D Tadi exam agama kan gilo senaaaaang . Paper 2 . Haha :D Paper 1 mak ai senang plus plus deh -..- Pecah otak gue menjawabnya :D


Okay , semalam kan jumpa senior senior berok tu . Haha :D Siapa siapa ? Nadia , Fatin Aina and Nabilah Hidayat . Awesome gilo . Ha , si monyet dua ekor tu pun ado . Mieero and Miooo . Sangat kepenatan deh semalam . Balik sekolah terus pergi Summit . Terbaik gilo . * Fatin Aina bawak kereta laju . Haha :D


Okay , pergi Summit semalam pakai baju sekolahnya . Sangat cool :D First time pulak . Then , semua tengok . Taulah kitorang ni comel macam artis . So , tak payah pandang pandang sangatlah kan . Macam nak kaki kitorang je -_- Then then , pergi KFC kan . Ada sorang mamat tu hensom gilo . Gilo gilo . Muka dia macam Korea . Awwwww , so sweeet . Haha . Dah dah , okay :D


Dah jalan jalan satu Summit tu . Apa lagi karoake jom ? Haha :D Suara Nabilah Hidayat , Mieera , Nadia , Mia and Fatin Aina . Mantap deh . Mengalahkan artis . Sekali dorang tarik . Fuuhhhhh , awesome gila beb . Aku ? Aku punya suara macam katak dol . Tak payah dengar . Nyanyi lagu Tercipta Untukku baru aku masuk line sikit . Favurite song gua tu deh . Then , teringatlah Dia . Okay , stop :(


Balik Summit pergi rumah Miera lepak lepak jap . Minum kopi jap . Photography lah jap . Haha :D Tau tak kitorang balik pukul berapa ? Pukul 6 beb . Padahal tak buat apa pun dekat Summit tu Jalan sana jalan sini . Chak , dah pukul 6 . Sekejap gila deh . Erm , gambar dengan Nabilah Hidayat and Nadia pun tak de deh . Okay , tu je . Bye :*