22 June 2012

GOOD LUCK TEACHERS :(


Assalamualaikum :)
Andai boleh ku undur masa lalu . Aku ingin sentiasa bersamamu . Kenangan lama membuatkan kita rasa gembira ada kala menangis entah kenapa . Mengapakah masa terlalu pantas berlalu ? Mengapakah ? Semalam adalah hari yang bahagia tapi kenapa hari ni aku sedih . Bestnya setiap saat , minute , jam kita berasa happy . Tapi kenapa sekarang rasa kosong semuanya :(


The best moment with Teacher Shalini :( We hope you enjoy at new school . We always pray for you Teacher . Tiada lagi gosip bersamamu . Lepas ni dengan siapa SAYA NAK CERITA PASAL CRUSH SAYA . Dengan siapa SAYA NAK GADUH GADUH LAGI . Dengan siapa SAYA NAK BERGOSIP LAGI :( Engkaulah IBUKU , GURUKU , KAWANKU . Today , sehari suntuk bersama cikgu . Satu hari ni tersangatlah indah bersama Teacher and Hazirah . Good Luck Teacher . We will miss you :(


Cikgu Fatin :( This teacher sangat banyak pengalaman . Masuk je kelas kitorang ada je benda nak share dengan kitorang . Sampai dia kena kejar Orang Kulit Hitam pun dia share . Sweet enough ? Percayalah! Budak SMK USJ 23 mesti rugi tiada GURU PENDIDIKAN SENI YANG PROFESIANAL lagi . Sebab dia sangat mahir bab bab SENI ni . Tapi nak buat macam mana Cikgu terpaksa dipindahkan . Good Luck Cikgu . I love you :*


Pn. Noraliza :( Tau dia nak pindah pun last minute . Jumpa dia pun last minute lah . Jumpa Cikgu , baru tengok muka dah menangis . Tau tak ? Banyak sangat buat salah dekat Cikgu ni . Yang malas buat kerja dia , AKU! Yang cakap banyak waktu dia , AKU! Yang selalu merayau waktu kelas dia , AKU! Padahal dia bersusah payah ajar aku jadi ORANG YANG BERJAYA . Kejamnya kau SABRINA . Maafkan saya Cikgu :( Semoga berjaya Di Dunia dan Di Akhirat .