21 June 2012

PERSAHABATAN YANG INDAH ♥


Persahabatan itu Anugerah .
Persahabatan itu Persaudaraan sesama Insan .
Terima Kasih Allah :)

Sahabat ...
Kau adalah Teman Istimewa bagiku ,
Yang selalu menemaniku ,
Di saat aku sedih , sakit dan senang ,
Aku tak ingin berpisah darimu ,
Walaupun itu hanya satu detik .

Sahabat ...
Jika aku menyakiti hatimu ,
Bukan niatku menyakitimu ,
Bukan niatku melukakanmu ,
Aku mohon maafkanku .

Sahabat ...
Terima kasih atas segala nasihatmu ,
Terima kasih atas sikap keprihatinanmu ,
Terima kasih kerana memahamiku ,
Terima kasih sentiasa berada di sisiku ,
Terima kasih Sahabatku ,
Aku menghargainya .

Kawan sejati ambil berat macam seorang Ibu ,
Marah macam seorang Ayah ,
Bergurau macam adik beradik ,
Menyayangi lebih daripada seorang kekasih .


I Love You Friends :*