2 June 2012

SUNWAY LAGOON :)


Assalamualaikum :) Korang sehat ? Heee . Kita terlebih sehat ni ha :P Hari ni kan kita happy sangat . Happy sangat . Sunway Lagoon one day! Yeappy yeappy . Tapi kan gambar semua dekat kamera and tak boleh nak masukkan dekat laptop :/ Sedih je nie ha . Buang masa je tangkap gambar guna kamera . Hish , nyampah lah!


7.30 dah bersiap siap nak pergi sana . Awalkan ? Yelah , breakfast semua dekat sana . Ada lucky draw semua . Lagi pun Sunway bukak kan pukul 10.30 . Ayah dapat lucky draw , voucher KFC RM 20 je . Ada yang dapat Samsung Galaxy tab . Tv entah berapa inci tah . Gila jealous doh .

Makanan yang dia sediakan serious banyak pelik pelik oh . Banyak masakan Cina . Tapi kan semua sedap gilo nak mati . Hampir penuh satu meja . Kakak lah paling banyak ambik . Melantak je semua . Kebulur sangat nak makan . Haha . Then , apalagi mandi lah .

Masuk je Sunway Lagoon , perkara pertama kitorang main Tomahawlk . Serious weh . Aku duduk dekat dalam tu tutup mata je . Terbalik habis . Takut doh . Lagi takut Tomahawlk daripada Roller Coaster . Serious weh!

Then , dah habis main semua adventure apa lagi mandilah . Haha :D Ganas ganas aku pun aku tak berani jalan sorang sorang dekat Sunway Lagoon ni . Nak pergi tandas ajak kakak aku , nak mandi ajak adik aku . Haha :D Mandi dekat air Sunway tulah . Apalah korang ni! Pikir bukan bukan je :P

Tengah tengah mandi tu nampak ada orang tu buat Bungy . Weh , serious weh naik jambatan bergantung tu pun aku dah rasa gayat gila nak mati! Lagi nak buat Bungy . Grrrrr! Boleh bayangkan aku tengah terhuyung hayang dekat tali tu . Buatnya jatuh . Lagi lagilah gila :D Then , ada satu group tu kan handsome gilo . Haha :D Okay okay . Sampai sini saja . Bye guys :*