7 June 2012

WITH GIRLS :*


Assalamualaikum :) Hari ni berapa hari bulan ? Ha , 7/6 kan ? Hari ni kita pergi hang out dengan member kelas kita . Werks :P Gila gedik ayat . Haha . Best weh hari ni . Best sangat . Walaupun Azie and Sab tak dapat pergi . Adanya Fat , Naza , Mai and Nurin sudah cukup sudah . Haha . Sudah cukup menghiburkan hati aku yang berduka lara ni . Cehwah :D


Pukul 1 lebih macam tu baru pergi . Yelah nak tunggu orang tu habis kawadkan . Haha :D Dalam bas boleh pulak terserempak dengan Amirul . Sampai sampai IOI apa lagi makanlah . Aku tau Naza paling lapar gila weh . Dah lah penat kan . Teman Naza makan . Alang alang join sekali .


Lepas makan apa lagi wayang time . Bohsia Dua . Serious best weh cerita dia . Gempak gila . Haha . *promote . Dalam wayang tu kan adalah sorang mamat ni gila seks pun ada , sakai lagi sepenuhnya dekat kau . Dia kacau Fat . Dah ada awek buatlah cara ada awek . Memekak je dalam wayang . Aku tak kisah sangat . Sebab bukan dia kacau aku . Tapi kesian Fat .


Lepas tengok wayang apa lagi snap sana snap sini . Budak HOT katakan . Haha :D Penat dekat IOI apa lagi lepak MCD kejap . Hari ni ada je orang dok ngacau ngacau kitorang . Sellekeh -.- Abang Mcd tu lagilah . Okay pak cik kot bukan abang . Haha :D Dah lah banyak jerawat . Tayang tayang phone . Ingat macho lah macam tu ha ? -..-


Balik abang Fat hantarkan . Kuikui :D Nampak Cik Ani depan pintu . Then , dia cakap kan kan ' Aik , Ina dah kuruslah . Diet ke ? ' Woah , ramai dah weh orang cakap aku kurus . Haha :D Aku rasa badan aku makin membesar dan membesar adalah . Tapi kalau orang cakap aku dah kurus okaylah . Yes! Haha :D Okay , bye guys :*