20 July 2012

RAMADHAN KEMBALI :)



Assalamualaikum :) Yeah! Today , 20 July . Tomorrow . Puasa :) Yepppiiii! Tak sabar nak bangun sahur . Tak sabar nak pergi bazar ramadhan . Haha :D Rasa rindu pulak Ramadhan last year . Buat solat hajat , buka puasa and terawih sama sama dekat sekolah with batch 96 and batch 94 . Best moment okay ?! :D

Terawih terawih jangan lupa pulak . Hope tahun ni terawih full . Tak nak poteng ponteng . Itu pun kalau tak de injured lah -.- Tapi kalau ada teman lagi best . Nak pergi terawih dengan Fat tapi surau dia jauh sangat . Pergi surau yang dekat dengan rumah je lah :P

Alhamdullilah . Segalanya dah kembali seperti sediakala :) HAHAHA :D Dah tiada kes masam muka , gaduh bertumbuk dan menangis tak tentu pasal . Yeah! Aku memang jenis suka berkawan tapi untuk berdendam and mencari musuh sama sekali itu bukan perangai aku . Please faham ?! BUKAN AKU! :D

Di kesempatan ini saya ingin memohon maaf atas segala kesilapan saya yang di sengajakan or yang tidak di sengajakan . Manusia tak pernah lari dari melakukan kesilapan . Nobody perfect in world!

SEMOGA RAMADHAN TAHUN INI MEMBERI KEBERKATAN KEPADA KITA SEMUA . NIKMATILAH RAMADHAN KALI INI DENGAN PENUH RASA BERSYUKUR :)