5 January 2011

NEW CLASS :)

Assalamualaikum :)

First sekali, kita upload gambar dulu. Lepas tu, baru bercerita pasal dorang.


Tadaaaa. Ini dia ketua ketua penyangak 3 Musytari :D

Berdiri dari kiri : atan , zulhisham , muzammel , afzal , imran , shahrin , zul , izwan , ikram , zakri , juhan , amirul , rahimi .
Barisan ke - 2 dari kiri : yanti , huda , hafizah , aida , halili , azzira , shuhada , ain najiha , sabrina ( saya ) , dayah , ain natiha , naza .
Duduk dari kiri : maisarah , afyra , iwani , megat , ustazah juliana , teshi , erna , afiqah , awadah .


Nie gambar free style .
Kalau da suruh bergaye , macam nie la jadi nya .
Macam macam gaya ada .

3 Musytari memang sporting habis . Mula nya semua sombong sombong belaka . But , bila da kenal korang dekat 3 bulan . Aku da faham sangat da dengan perangai korang . Erna , walaupun taun lepas kita tak la serapat nie . But , taun nie . Kau la orang yang paling rapat sekali dengan aku . Kau jugak la orang yang paling kecoh sekali dalam kelas . Termasuk lah dengan si Atan tu . Yanti , Ain Najiha and Halili . Aku tau korang memang budak baru dalam kelas nie . But , aku rse aq da rapat sangat da dgn k0rang . k0rang bertige mmg jenis yg semp0i sangat ! layan je semua karenah korang . Izwan , aku memang tak kenal kau . But , bile kau da sama sama kelas dengan aku . Aku rapat gila dengan kau . Azzira and Mai , korang memang sehati sejiwa . Di mana ada Mai , di situ ada Azzira . Korang lah orang paling comel dalam kelas . Itu yang pasti ! Muzammel , Rahimi , Amirul , Zul , Atan and Afzal . Korang memang otai kelas . Korang lah jejaka paling kelakar dalam kelas . Takda korang memang sunyi gila kelas . Korang jugak lah penghibur kitaorang . Azie , Teshi and Naza . Korang bertiga memang kawan yang baik ! Taun lepas , kita tak lah serapat and sebaik nie . But , taun nie . Korang lah kawan baik aku . Aku sayang sangat dengan korang ! 

FOR 3 MUSYTARI, I'M ALWAYS BESIDE YOU. KEEP IT UP OKAY! LOVE YOU GUYS :*