17 March 2012

KIAH CEKEDING :D


Assalamualaikum :) Sihat tak semua ? Erm , aku empat hari berturut turut demam . Malangnya cuti bulan nie . Dengan batuk yang entah bila nak sembuh . But now , aku dah okay :) # Peace . Ha , semalam kan kan aku dengan sorang kiah tu pergi IOI . Release tension . Bosan banget deh dekat rumah .



Kitorang lawan bowling . Percaya tak aku kalah dengan kiah sorang nie . Empat kali pulak tu strike zero . Macam bangang -.- Actually , aku bagi chance je dekat kiah tu . Haha . Dia first time main kan . So , nie la peluang dia . And yang menang pulak akan dapat bra and spender . So , memang tak nak lah aku nak menang :D

Then , jumpa Kak Nisa . Dia baik banget deh . Bagi kitorang duit beli MCD . I mean dia belanja kitorang . Aiyoo , tu pon tak faham ke . Then , kitorang bedal lah beli set lunch punya . Tibai je makan . Janji makan and kenyang . Balik pulak tak tau siapa nak ambik . Bedal pergi rumah Erna . Kesian Erna bedal hantar kitorang balik rumah sorang sorang . Thank you Erna :* Sayang kau .



Dah kenapa Bedal Bedal nie ye ? Haha :D Wait , lagi satu cerita time pilih novel tu adalah kan jumpa satu novel nie . Tajuk dia , Fuyoooohhhh ! NAMAKU BEDAH . Rasa nak meletup perut aku gelak dekat situ . And baca lah sinopsis dia . BEDAH BINTI BEDUL . Ya Allah , lagi nak tergelak . Ada pulak cerita macam tu . Harap best :D

Okay , dah habis cerita pasal kiah sorang tu . Nie ha ,lagi dua hari sekolah weh . Serious , tak sabar nak pergi sekolah . Aku dah macam tengkorak hidup duduk dekat rumah . Bosan yang teramat . Kalau dekat sekolah boleh jugak gosip , bergelak ketawa dengan kawan kawan . IMISSMYFRIENDS ♥