9 August 2012

MISS THIS FRIENDSHIP!

Assalamualaikum :)

Apa khabar semua ? Alhamdullilah , saya sihat . 10 malam terakhir Ramadhan ni perbanyakkanlah amal ibadah . Solat jangan tinggal . Banyakkan membaca Al-Quran . Selawat banyak banyak . InsyaAllah , semua akan berjalan dengan lancar . Alhamdullilah , di bulan Ramadhan ini banyak aku dah berubah . Dari segi sikap , ibadat dan insyaAllah segala galanya akan aku ubah ke arah kebaikan . InsyaAllah . Give me support guys :)



Tak tahu kenapa rasa dah tak tahan sangat nak luahkan isi hati ni . Kalau cerita dekat orang pun . Yang dorang tau angguk angguk . Tu je! But seriously , I MISS THIS FRIENDSHIP! Yeah , janji kita na berkawan sampai mati . Percayalah , aku pegang lagi janji janji kita . Tapi tak taulah korang . Sekarang semua macam tak sehaluan :(

Yeah! Setiap manusia tak lari dai melakukan kesalahan . Maybe aku tak boleh jadi kawan yang terbaik untuk korang . Sebab disekeliling korang ramai lagi yang terbaik , yang lebih sayang korang . Tapi aku akan cuba jadi kawan yang terbaik satu hari nanti . Dan percayalah sedikit pun tak hilang perasaan sayang aku dekat korang . Setiap doa aku mesti terselit nama korang :)

Dan ketahuilah persahabatan kita tak kan pernah berakhir . Malah , persahabatan kita sentiasa kekal sampai ke Jannah . InsyaAllah :) Setiap yang berlaku pasti ada hikmah . Allah itu maha adil . Allah ber pelbagai dugaan . Sebab Allah nak duga kita kuat hadapi rintangan tu atau tak . Ternyata aku kuat hadapi semua rintangan . Tapi satu ni aku minta maaf aku tak kuat .



Aku minta maaf atas segala kesalahan yang disengajakan/tak disengajakan . Halalkan makan minum aku . Andai kata aku dah tiada lagi . Percayalah nama korang tak kan pernah padam dalam hati aku . And orang yang selama ni korang cakap cepat lupa kawan , pentingkan diri sendiri . Kawan tulah yang aku akan suruh dia jaga korang kalau aku dah tiada nanti .

Aku gembira tengok korang gembira . Tapi ketahuilah setiap kegembiraan tu pasti ada kedukaan . Mungkin depan korang aku boleh buang semua perasaan sedih aku . Sebab aku tak nak korang simpati dekat aku . Tapi percayalah dalam hati yang paling dalam ni aku sentiasa MENANGISI KERANA MERINDUI KORANG :( Semoga korang berjaya sampai ke menara gading! InsyaAllah . Aku tak kan benci korang dan bermusuh dengan korang . Bagi aku persahabatan adalah segala galanya selepas family aku yang tercinta ♥