18 August 2012

SELAMAT HARI RAYA :)


Assalamualaikum :)

Tamat sudah Ramadhan selama 29 hari . Ahhhh , gonna miss Ramadhan . Gonna miss My Birthday Party Ramadhan . Gonna miss Solat Terawih . Gonna miss Sahur time . Gonna miss Berbuka time . Gonna miss all Ramadhan .

Banyak dugaan , banyak halangan . Selagi aku masih kuat . InsyaAllah , aku boleh atasi semua halangan ini . I always remember Allah always beside me . Adanya Allah , keluarga dan kawan kawan . InsyaAllah aku masih kuat . Hope so :)

Di kesempatan ini saya ingin memohon beribu ampun dan maaf andai terkasar bahasa dengan you guys . Sama ada di blogger , di twitter , di facebook mahupun di skype . Juga kepada kawan kawan yang dah banyak aku lukakan hati mereka . Sorry guys .

For Ibu Ayah , halalkan makan minum Ina selama Ina menjadi ahli keluarga Ibu dan Ayah . Maafkan Ina sebab selalu sakitkan hati Ibu , hati Ayah . Tak pernah nak dengar cakap Ibu dengan Ayah . Maafkan Ina Ibu , Ayah :(