24 February 2013

MERENTAS DESA TERAKHIR :(


Assalamualaikum :) Saya Nur Sabrina Binti Amran ingin berkongsi sedikit cerita bersama anda. Ewah. Haha. Alhamdullilah, saya sihat. Anda bagaimana? Mudah mudahan sihat waalfiat. Amin amin! :) This year is 2013 right? Tahun terakhir pergi road run/merentas desa. Gonna miss road run :( After that, tiada lagi merentas desa bersama sahabat..

Semangat semangat semangat! Inilah perkataan yang di ucap setiap kali habis warm up. Jyeah! Tak kisah menang atau kalah sebab kami semua adalah juara :) And seperti tahun tahun sebelum ini, juara tetap juara. Kami Juara, Kami Hebat, Kami Rumah Biru, Kami Syahbandar! Congrats to Syahbandar. I'm prouds of you :D


Tahun terakhir kami hadir merentas desa. Tahun terakhir kami merasai merentas desa. Tahun terakhir kami bersama sama. Kami calon calon SPM bagi tahun 2013 :) Ahhh, gonna miss you guys. Ada ke lagi lepas ni kita berkumpul lari sama sama? Kita lepak sama sama? Kita kongsi kegembiraan bersama? Mesti rindu kan kan? :( Korang, please take care yourself! I love you them :*


Muhammad Shahmi Fakhrullah. Dia sahabat, dia penghibur, dia pelawak, dia penyanyi, dia selalu membuatku tersenyum :) Haha. Sham, lepas ni tak boleh dah nak bergurau senda dengan kau. Tak boleh dah nak dengar kau panggil aku Ruby. Tak boleh dah nak merajuk dengan kau seribu tahun. Tak boleh dah nak bermanja manja dengan kau. Tak boleh dah nak bermesra mesra dengan kau. Kau Hero 5 Delta Sham. Tak de kau sunyi kelas :( Aku harap kau berjaya dunia akhirat. Kita sahabat selamanya. Jangan lupa aku dan aku tak kan lupa kau! Sayang kau Sham :D