8 February 2013

Holiday Coming! :)

Assalamualaikum. Sayang, apa khabar denganmu. Di sini ku merindukan kamu. Ewah. Dah mai dah suara Ella dia. Haha. Semoga sihat sihat semua. Today is Saturday. Have a nice day! May Allah bless you guys :) Chinese New Year is coming and I holiday for one week. Jyeah! SPM tetap SPM. Cuti tetap cuti. Gunakan peluang yang masih ada dengan sebaiknya. Haha :D Lumrahkan bila dah sekolah, nak cuti. Bila dah cuti, nak sekolah. And I feel that now. Nak sekolaaaaahhh!!! Nak jumpa kawan kawannn!!! Nak lepak dengan dorangggg!!! *jerit*

 Satu minggu ye? Satu minggu! Nak buat apa agak agak? :D Makan, tidur, tengok tv, makan tidur, tengok tv. Perbuatan yang sama setiapa hari. So bored -.- Oh yeah, I'm forget! I'm 'SPM CANDIDATE'. Haruslah baca buku, buat ulangkaji. And I think I want create study group with my friends. Tak suka belajar sorang sorang. Bunyi cengkerik je nanti :( Jom ah Fat, jom ah Yuyin. Study sama sama meh? Meh meh, pleaseee!! :( Sungguh pantas masa berlalu. 9 hari bulan sudah. 4 March dah exam awal tahun. Oh My God, two weeks more. And I'm not ready :/ Hmmm. Kakak tolong ah kita. Abang, tolonglah kita. Ish ish, tak nak kawan ah! Bila ditanya target SPM. Saya dengan sepenuh hati mengatakan yang saya akan dapat 4A. Sepenuh jiwa raga ye? InsyaAllah. Subjeknya, of courselah BM, AGAMA, SAINS and MATE. ERT? PD? EA? Haha. Kenapa susah sangat?! SEJARAH tak payah cakaplah. Bukan test aku. Haha :D 



Saya pelajar kelas 5 Delta. Nur sabrina Binti Amran a.k.a Ruby a.k.a Sabi. Peace (Y) Akan menduduki peperiksaan SPM pada tahun 2013. Doakan saya serta rakan rakan saya semoga berjaya. Terima kasih :)