16 January 2012

MIERANA ♥


Assalamualaikum :) Nie kejadian dua hari lepas actually . Tapi di sebabkan broadband sakai and aku pon da busy sekarang . So , hari nie baru aku boleh buka cerita nie . Okay , cerita apa tu ? Tah yah nak kepoh sangat la kan . Aku nak cerita pasal aku lepak sambil belajar dengan miera je . Okay , aku dah baik dengan dia . Alhamdullilah :)


Comel kan ? Tau dah . Ramai yang cakap . Haha . Excited sikit je nie . Kalau tak , lagi gila berok semua ada . Aku memang suka buat muka kambing cicak kobeng . So what ? Miera pon sama kan . Tak pe . Hidup masih muda . So enjoy la . Tak payah nak baik baik sangat . I mean tak yah nak lemah lembut bagai . Aku nie jenis yang BRUTAL . So , nak buat macam mana kan . Gelak pon da macam ORANG UTAN .

Adoi , cerita apa pulak nie . Back to story . Ha , sampai sampai rumah dia teros buat kerja sekolah . Dia mintak tolong buat rumusan . Seriously , aku sendiri pon tak paham macam mana buat rumusan . Format form 3 and form 4 for BM serious lain gila doh . Dah la tak de soalan objektif dah . Okay , cuak doh nak jawab exam nanti . 

Lepas belajar tu apa lagi click sana sini la . Dekat belakang rumah dia pon boleh . Macam dusun buah oh belakang rumah dia tu . Seriously ! Semua ada . Korang cakap je nak apa . Rambutan , manggis , pisang ha tu je la kot . Hik hik . Bak kata miera mereka pencinta alam . Sebab tu la banyak buah dekat belakang rumah dia . Sampai sini je lah . Okay , bye :*