27 June 2012

KOPERASI DAY :)



Assalamualaikum :) Today tersangatlah penat + happy . Banyak gerai di buka . Gerai aku ? Aku mana buka gerai . Kerja aku pergi setiap gerai beli makanan . Haha . Tipulah tu . Pergi gerai pun berapa kerat je . Sebabnya banyak sangat gerai . Poning kepalo :D

Semua budak form 5 cakap this year paling best . Yelah , ada kitorang . Bestlah kan kan ? Haha :D This year korang last kan . Mestilah tahun terakhir akan rasa meriah . Sebab next year korang takkan rasa hari koperasi macam ni lagi . Kitorang pulak next year akan rasa meriah hari koperasi nanti . Sebabnya tahun last kitorang next year :'(


Mereka menghiburkan lagi menggembirakan :)


Alala , sweet gitu kan ? Please jealous sesiapa yang menyayangi saya . Beliau tersangatlah manja dengan saya . Kuikui . Sayang awak Nurul Amieera :*


Walau apa pun terjadi . Kami tetap kawan . Sahabat selamanya . Ya Allah , kekalkanlah persahabatan kami . Amin :)


Senior yang batak lagi gedik . Haha . This year dorang last . Padan muka! Dah tak dapat nak gaduh gaduh dah :P

Sweet memory with them . Ahhh , gonna miss the moment :'( Chill chill . Ada lagi masa setahun untuk habiskan masa dengan mereka :D