23 December 2011

ALWAYS LOVE THEM :*

Assalamualaikum . Today , kita nak cerita pasal kawan sekolah rendah kita . * Okay , asal gedik sangat nie -.- Heee . Bila dapat call dari korang serious nak menangis pon ada . Wehhh , korang aku rindu korang tau tak . Reunion , bila nak buat ? Konon sembang korang lepas PMR . Perh , tunggu aku tau . Tak jugak jugak reunion nye . Okay , then aku sarankan lepas SPM . Amacam , boleh dok ? Mesti semua muka da lain kan . And mesti ada yang da lupe kawan . Betul tak ? Tapi aku harap korang tak macam tu . Da tige tahun kita tak jumpa pon . Korang masih calling lagi aku . Okay , korang memang kawan yang sangat baik .

Aku tau korang semua call aku pon sebab nak tanya aku punye result je kan ? Aku paham . Kita sama sama belajar dulu kan . Tak kan korang tak nak tau aku punye result kan . Okay , dengar lagu blog aku tu baik baik . MASA LALU by ZIZAN . Lagu tu buat aku kenang semua kenangan kita dari darjah 1 sampai la darjah 6 . Even sekejap pon kita kenal tapi aku suka sangat kawan dengan korang . 6 tahun bagi aku sekejap wehh . Pejam celik pejam celik kita sekarang da form 3 , nak masuk form 4 da pon . Sangat pantas masa berlalu wehh .


Ha , nie gambar kita kelas 6 IMAM MUSLIM . Aku rindu dengan korang wehhh . Sorry gambar tu da conteng conteng sikit . Heee . Nama korang pon . Aku tulis sebab aku tak nak lupe nama korang . Aku rindu saat kita ambil UPSR . Yeah , semua excited gila kan nak exam . Padahal tak pernah belajar pon kita semua nie . Kita semua satu kepala . Yeah , aku rindu semua tu wehhh . Aku harap persahabatan kita kekal untuk selama lamanya . ILOVEYOUFRIENDS