21 December 2011

RESULT OH RESULT


Today , hari yang paling menggerunkan lagi menakutkan . Ada ape -.- Haish , korang lupe ke ? Hari nie kan keputusan PMR keluar . Bagi batch 96 mesti nervous giler babun kan ? Tau dok . Aku pon sama . Nervous wehhh . Bak kata FIRAL , nak terjun KLCC boleh ? Pon boleh FIRAL . Haha :D

Aku bangon awal weh hari nie . Semangat tak ? Aku bangon teros tweet tweet . Aku luahkan semuanya dekat twitter tersayang aku . Sebelom tengok result kan . Hik hik . Okay , sampai je sekolah tungu sampai pukul 10.30 . Ha , baru la result keluar. Okay , nervous yang amat . Yang dapat straight A da nangis nangis dahh . Buat jantung aku semakin dup dap dup dap . Nak jatuh di buat nya . Jeng jeng ! Tibalah saat yang di nanti nanti kan semua batch 96 . Okay , semua berlari lari pergi meja kelas masing masing . Aku nie ha . Macam nak nangis doh . Then , ustazah bagi aku result . * Tutup mata nie . Tadddaaa . 1A3C4D je wehh . Teros aku nangis :(

Nangis happy ke sedih aku pon tak tau . Macam macam perasaan dalam hati aku saat tengok result . Sedih sebab kecewa kan ibu . Da dapat result baru nak menyesal wehh . Ina mintak maaf ibu sebab tak dapat bagi yang terbaik untuk ibu :( Gembira sebab ada 1A . Okay , 1A pon nak gembira ke ? -.- 1A pon korang patot bersyukur tau . Daripada tak de A . Lagi kecewa kan ibu ayah korang . Aku redha dengan result aku nie . Tapi aku akan usaha lagi untuk dapatkan banyak A dalam SPM nanti . Aminnn .

Balik balik je masok bilik then nangis lagi . Semua orang mesej aku tanya result bape . Okay , lagi buat kan aku nak nangis . Dengan titisan air mata yang bergugur tu aku pon bagi je tau . Ramai jugak yang cakap ' TAHNIAH ' . Okay , terima kasih semua . Then , mesej ibu . Tunggu punya tunngu . Ibu balas daahh . Ha , ibu cakap ' AMBOI CANTIK NYE NOMBOR . SO , CUBA YANG TERBAIK UNUK SPM NANTI . BUAT AZAM YANG TERBARU UNTUK LEBIH BERJAYA DUNIA AKHIRAT . ' Dapat je mesej tu lagi menangis . Then , pikir pikir buat ape aku nak nangis . Sedangkan ibu pon lagi bagi semangat dekat aku , ye dok ?

 Heee . Thank you so much ibu . Ibu banyak beri semangat dekat ina . Sayang ibu  Tak lupa jugak kepada MASTURA MANSOR , NOOR HAZIRAH , NURUL NADZATUL , NURUL SYAFIEKAH  , NURUL AMIEERA , NADIA NABILA , HANANI JUAHIR and semua la . Anda semua sentiasa bagi semangat dekat saya . Thanks a lot :) And tahniah kepada batch 96 yang mendapat straight A :)